يوم في حياة عضو

هنا هنطرح موضوع ويتم الحوار والنقاش في هذا الموضوع وتبادل وجهات النظر حتي تعم الفائده .. ونصل الي وجهة النظر السليمه المتعلقة بالموضوع المطروح .

المشرف: نفرتيتى

حفيدة الرسول

رد: يوم في حياة عضو

مشاركة بواسطة حفيدة الرسول »

انا هكملكم ع نفس يوم قلب

صحينا واذ فجاة ...الاقى اليوم بقى تاريخ 23 رمضان و23 اغسطس
صحيت عادى وفطرت عادى والمغرب اذن وبردو وعادى
فطرت عادى وف منتهى البرود بفطر عادى وكل ال ف البيت
مستغربين ويقولولى ولا حاسين منك باى حاجه كانك بعد شوية رايحة خطوبة وحدةمتعرفهاش
وقلب من قبلها يقولى انا حاسس انتك رايحة عيد ميلاد وحدة صحبتك
خلاص فطرنا وقومت لبست وجهزت وخلاص المفروض هنقابل الناس ع الساعه 8 او 9 بالكتير اوووى
نزلنا انا وااختى واولاد خالتى رايحين نركب العربية لقينا الكوتش نايم
قالوا خلاص اطلعى انتى عشان مش تتبهدلى وكلها خمس دقايق وهنعمله
خمسة ورا خمسة والساعه 11 الا ولسه منزلتش من البيت
والحمد لله العربية اتعدلت الى حد ما ونزلنا اخيراااااااااااااااااااا
بابا كان منبه اننا وقلب مش هندخل مع بعض
بس القدر قدر اننا ندخل مع بعض
اول ما دخلنا العربية يا دوب عدت باب النادى ووقفت تان مكانها فاضطريت انزل اركب ف عربية قلب
وقلب باشا قاعد ف العربية مش هاين عليه ينزل يفتحلى الباب وانا هتقلب ع وشى الفستان كان طويل اوووووووى
دخلنا لحد جوه واحنا بردو نازلين قلب نازل لوحده كانه معاه واحد صحبه ف العربيه
وبردوووو مفتحش الباب هههههههههه

ونزلنا وانا لحد دلوقتى كلوووووووووو عادى والله لحد ما نزلت بقى والناس زغرطت حسيت ان ف حد بيضربنى ع دماغى
ف اللحظة دى بس ايقنت ان انهرده يوم مختلف .. اه والله
دخلنا لفينا ع التربيزات وسلمنا ع الناس
والرجالة قاعدين حولين بعض كده عشان يقروا الفاتحة وانا ولا فاهمة اى حاجه روحت قعدت معاهم قريت معاهم الفاتحة ...اشمعنى هما يعني هههههههههه
وخلاص فضلنا بقى قاعدين شوية صغيرين اوى والناس عمالة تحط ف عنينا فلاشات قد كده كاننا دخلنا استوديو
وبعد شوية الناس بدات تمشى عشان السحور كمان
واحنا مش عاوزين نمشى المكان تحفففففففففففة والجو رائع
الخطوبة كانت ف وسط جنينة ف مربع كبير كده والاضاءة كانت هادية والله كان مكان تحفة

بس للاسف اضطرينا نمشى ف الاخر
وروحت ومش كان هاين عليا اغير الفستان كان عجبنى اوووووووووووى
وروحنا اتسحرنا ونمنا وكان تان يوم علطول الساعه 7 قلب كان رايح الجيش
وخلص يوم الخطوبة الحمد لله وعدى ع خير وهو يوم استحالة يتنسى

وعقبال عندكم كلكم ان شاء الله

اللهم ارزقنى حياء السيدة مريم واخلاق السيدة فاطمة واجعلنى زوجة كزوجة حبيبك محمد عليه افضل الصلاة والسلام السيدة خديجة

قمة العظمة ان تبتسم وفي عنيك الف دمعة ..وقمة الصبر ان تسكت وفي قلبك جرح يتكلم..وقمة الالم ان يجرحك من تحب..وقمة الوفاء ان تنسى جرح من تحب ..وقمة القمم ان تترك شيئا لله فيعوضك الله خيرا منه
المشتاقة للجنة
أثرى جديد

مشاركة بواسطة المشتاقة للجنة »

ربنا يباركلك يارب
صورة
الصديقة
أثرى جديد

مشاركة بواسطة الصديقة »

فعلا اليوم ده عمري م هنساه ابداااااا كان جااااامد جداااا جدااااااااا .. لان احساس الواحد ف اليوم ده كان مختلف تماما عن اي يوم بحضر فيه خطوبات وافراح صحبات ليا كتير لكن بجد والله كنت فرحانه بشكل غير عادي وقلق غريب مش حسيته قبل كده بس ده فعلا احساس صادق لان حفيدة بالنسبة ليا مش صديقة صدقة واخت بس دي اكتر من كده بكتييييييير وهيا عارفه كده وربنا اعلم هيا بتعني ليا ايه ويارب عن قريب اشوفك ف فيوم فرحك يارب وتكون اسعد الناس .. :rose:

كنت يا صديقتي الصدووقة انت وقلب زي القمر ربنا يحفظكو ويحميكوا يااااااااارب وافرح بيكو عن قريب ان شاء الله ويباركلكم ف حياتكم الجاية ويكتبلوك الخير ويبعد عنكم كل شر آميييييين يااااااااااااااااارب العالمين ..
" رب اشرح لي صدري ويسر لي أمري واحلل عقدة من لساني يفقهوا قولي "
" اللهم لا تعلق قلبي بما ليس لي واجعل لي فيما أحب نصيب واجعلني أحب ما أحببته لي "
حفيدة الرسول

المشتاقة للجنة كتب:ربنا يباركلك يارب
ياااااارب عقبالك يا مشتاقة يارب ان شاء الله بس مش تنسى تعزمينا

الصديقة كتب:فعلا اليوم ده عمري م هنساه ابداااااا كان جااااامد جداااا جدااااااااا .. لان احساس الواحد ف اليوم ده كان مختلف تماما عن اي يوم بحضر فيه خطوبات وافراح صحبات ليا كتير لكن بجد والله كنت فرحانه بشكل غير عادي وقلق غريب مش حسيته قبل كده بس ده فعلا احساس صادق لان حفيدة بالنسبة ليا مش صديقة صدقة واخت بس دي اكتر من كده بكتييييييير وهيا عارفه كده وربنا اعلم هيا بتعني ليا ايه ويارب عن قريب اشوفك ف فيوم فرحك يارب وتكون اسعد الناس .. :rose:

كنت يا صديقتي الصدووقة انت وقلب زي القمر ربنا يحفظكو ويحميكوا يااااااااارب وافرح بيكو عن قريب ان شاء الله ويباركلكم ف حياتكم الجاية ويكتبلوك الخير ويبعد عنكم كل شر آميييييين يااااااااااااااااارب العالمين ..
وقلق غريب مش حسيته قبل كده
كنتى قلقانة ليه يا صديقتي الصدوقة
انا عن نفسي مش كنت قلقانة ههههه

ربنا يخليكي ليا يارب ونفضل مع بعض اصحاب كده طول العمر
واشوفك انتى كمان ف يوم فرحك
يااااااااااااااارب
اللهم ارزقنى حياء السيدة مريم واخلاق السيدة فاطمة واجعلنى زوجة كزوجة حبيبك محمد عليه افضل الصلاة والسلام السيدة خديجة

قمة العظمة ان تبتسم وفي عنيك الف دمعة ..وقمة الصبر ان تسكت وفي قلبك جرح يتكلم..وقمة الالم ان يجرحك من تحب..وقمة الوفاء ان تنسى جرح من تحب ..وقمة القمم ان تترك شيئا لله فيعوضك الله خيرا منه
الصديقة
أثرى جديد

مشاركة بواسطة الصديقة »

وقلق غريب مش حسيته قبل كده
كنتى قلقانة ليه يا صديقتي الصدوقة
انا عن نفسي مش كنت قلقانة ههههه

[/quote]

ويخليكي ليا يااااااااااارب ... ههههههههههه معرفش بصراااحة كنت قلقانه ليه بس هو جه كده بقى اعمل اييييه انا .. طبعاااا هو انت كان باين عليك قلق ولا بتاع ولا كان اليوم يومك كإن يوم عيد ميلاد مثلا .. كان ناقص اقولك ولا تتعبي نفسك وتيجي ههههههههه
" رب اشرح لي صدري ويسر لي أمري واحلل عقدة من لساني يفقهوا قولي "
" اللهم لا تعلق قلبي بما ليس لي واجعل لي فيما أحب نصيب واجعلني أحب ما أحببته لي "
عمرو المصرى
اتصال:

مشاركة بواسطة عمرو المصرى »

بجد اليوم البسيط بينتهى باحلى حاجه وانتوا ربنا بيحبكم وربنا يجعل ايامكم كلها خير ف خير وسعاده
(`'•.¸ (`'•.¸*¤* ¸.•'´) ¸.•'´)
=------?WELCOME ?-----=
(¸.•'´ (¸.•'´*¤* `'•.¸) `'•.¸)
عاشق الحضاره المصريه
يابلادى صورة يابلادى
انا
بحبك صورة يابلادى
http://amregyptian.blogspot.com/
http://about.me/amregyptian
صورة
حفيدة الرسول

يااااااااارب
شكرا يا عمرو ربنا يكرمك ..وعقبالك ان شاء الله

هختار بعدى

صحبتي

صدقتى الصدوقة

أضف رد جديد

العودة إلى ”ساحة حوار صريحه“